Andra inlägget för dagen... :)


Tog en paus i allt plugg, min stackars hjärna behövde ett break. :)
Roade mig med att kika tillbaka på lite äldre bilder. Brukar försöka stå ungefär likadant när jag tar korten för att det ska vara lättare att jämföra sen.

Rekommenderar verkligen alla att ta kort (va lite ego, det är helt ok!) för det är så lätt att bli blind inför förändringen du gör. Man ser ju sig själv varje dag lixom och då är det lätt hänt.
Självklart är det sporrande och roligt att se att allt slit faktiskt lönar sig. Det får en att fortsätta kämpa och inte tappa bort sig själv vilket är lätt särskilt när man är inne i en seg period. Dessa bilder påminner mig om vart jag tidigare varit och vart jag är på väg.

Nått jag ångrar är att jag inte tog några bilder precis i början, då jag var som störst. Hade varit kul att se förändringen därifrån. Vet knappt hur jag såg ut då utan kläder, undvek väl att titta efter så noga antar jag..

Så ja, här kommer iaf en "före och efter"- bild. Ta kort somsagt, det är ett tips! :)

Hade fint! (Nu blire plugg igen..)

Puss!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0