Färskvara, jo vars! :)


Ikväll blev det första passet på bra länge som jag fokuserade helt på styrka. Körde pass 1 (Rygg, ben, biceps och mage). Jag lade även till squats med kettlebells och har ändrat lite på mina magövningar. Istället för "mördarmagen" körde jag... Ja, vad fasen kallas den? Aja, får förklara! Man sitter alltså ner, på stjärten (nähä!?) och lutar sig bakåt så det blir sådär jobbigt i magen. ;) Sen pendlar du med överkroppen från sida till sida med en vikt som du håller i samtidigt som du lyfter benen från underlaget. Jag kör med en boll på 5kg och kör 50 pendlingar X 3. Efter det blev det plankan, 1 min X 3. Annars var passet i stort sett detsamma. Ska ändra lite mer på det framöver.

MEN.... Gud så jobbigt det var! Det kändes verkligen att det gått en tid sedan jag tränat ren styrka. Körde dock på samma vikter som jag slutade på, men färre repetitioner på de flesta. Men men, det gör mig bara taggad på att gymma mer så! ;)

Hoppas ni haft en skön tisdag! Nu blir det en lugn kväll i soffan, ska börja morgondagen med en PW, om jag lyckas ta mig ur sängen. ;) haha!
Hade gott och sköt om er! :)

Puss å kraam!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0