FRISK X3 :)

Efter lite julledigt satt det fint med ett rejält träningspass ikväll. Jag och Maléne var på FRISK där Linda är instruktör så provade hennes klasser. :) Vi började med "FRISK 30" där man kombinerar styrka, balans och kondition. En liten finess är att du har en väst med vikter på dig vilket gör det hela ännu jobbigare. ;) Riktigt kul var det och skoj att testa något helt nytt med! Efter det var det dax för Zumba i 30 min och avslutade med core, oxå det 30 min. Jag kommer ha grym träningsvärk imorgon kan jag lova! :)
Kommer heeelt klart besöka FRISK mer i framtiden och rekommenderar alla att gå dit. :) Linda är en riktigt bra instruktör så testa hennes klasser vettja! :) Man får lixom energi av henne och hon inspirerar verkligen. :)

Nu är jag nyduschad, har lax i magen och har krupit ner i soffan under filten. Kommer nog ligga här resten av kvällen har jag en känsla av. :) haha!

Imorgon är det thaiboxning på schemat, SOM jag längtat! :)

Ha en fin fortsatt kväll och ta hand om er därute!

Puss!! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0