GOD JUL

Klockan är mitt i natten och jag kom hem för en stund sedan. Har haft uppesittarkväll hemma i Ekholmen och i vanlig ordning vann jag inget på Bingolotto. :)

Idag blev det sista passet på gymet innan lite julledighet. Det gick helt ok, tungt dock men det får man ta. ;) Ökade vikten till 16 kg (två stycken så totalt 32 kg) när jag körde squats med kettlebells. Det gick bra men var lite vingligt när jag skulle göra vanliga knäböj/utfall. :) Men men.. I övrigt var det axlar, bröst, triceps och mage som fick jobba.

Är fruktansvärt sugen på thaiboxning nu förövrigt, kan knappt vänta tills träningarna i mellandagarna sätter igång! :) Vet att jag tjatar, men testa! Det är riktigt kul och väldigt bra träning för hela kroppen. Min kondition har oxå förbättrats avsevärt sedan jag började. :)

Ska försöka sova här nu, slänger in lite bilder först. De första är från gymet idag och den andra är från ikväll, hemma hos pappa. Kom i min gamla skidjacka som har stl 36. Det var ÅR sedan jag kunde ha den... :) Känns så bra... ^^

God jul på er därute, ta hand om varandra och myyyyys med nära och kära å ät en massa god mat! :) Det ska jag unna mig! :D


Puss å kraaaam




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0