Intervaller och styrka! :)


Känner mig mycket piggare idag, riktigt skönt för igår var det väldans segt. Sweet!! :)

Efter skolan begav jag mig ner till gymet och tränade. Började med intervaller på löpbandet och efter det blev det lite freestylande i form av biceps, triceps, rumpa och mage.
Jag måste fixa ett nytt träningsschema till gymet. Behöver nytt känner jag. Får bli det nästa vecka.

Körde squats med kettlebells idag. Kändes riktigt bra! Gillar inte riktigt att köra med skivstång så det här passar nog mig bättre. Lite svårt med vikterna dock och ville få in tekniken rätt så började med två stycken på 8 kg. Blir att öka på det nästa gång. Nu ska rumpan trimmas ordentligt, sweet! ;)

Har nu ätit och sjunkit ner i soffan här hemma. Ska upp skapligt imorrn och ta det där EKG:t. Känns bra och är inte så nervös inför det (än). Märkte visserligen att jag blir lite nojig när jag tränar, som ikväll när jag körde intervaller. Kollar pulsen ofta och känner efter.. Haha! :) Det om nått lär ju inte hjälpa lixom.. :P Aja, somsagt.. Skönt att få det gjort.

Imorgon är det även julfest på fightcenter. Då ska det ätas julmat och spelas julklappsspel. Ska bli riktigt skoj! :) På lördagmorgon är det sista matchen för i år med Hotshots. Då äre vinst som gäller! :)

Ha en fortsatt skön kväll! Hoppas ni haft en mysig Lucia. :)

Puss å kraam!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0