Kläder..


Idag hade jag tänkt springa men valde att avstå helt från träning. Har haft ont i huvudet och en rejäl träningsvärk efter passen på gymet så kändes skönt med en vilodag. Skjuter på löpningen tills imorgon istället.

Har börjat få ont om kläder, framförallt byxor då de flesta är för stora. Kollade igenom min garderob idag och provade jeans. Börjar förstå att jag tappat endel då byxor som satt tight tidigare numera är pösiga. Till min stora glädje kom jag i ett par jeans jag inte kunnat ha på flera år. De var tom lite tighta när jag köpte dem. Tycker verkligen om tvättningen på dem så gissa om jag blev glad när jag kom i dem idag, med råge! :) Lägger in bilder från klädprovningen. ;)

61.8 kg visade vågen idag förresten, 4 kg kvar till målet. :)

Ha fortsatt skön kväll!
Puss å kraam!







Kommentarer
Claudia

Vilken tjej!! Fantastiskt bra jobbat Åsa! Jag har inte ens känt dig så länge, kände dig inte när resan börja. Men är grymt stolt över dig! Hör av mig i dagarna så planerar vi in ett gympass ;) Kram!

Svar: Tusen tack Claudia! :) Är så glad att jag träffat dig, du är så go och peppande och dina ord betyder massor! :) Det låter kanon! Ska bli jättekul att träna med dig! :) Ta hand om dej så länge så hörs vi!Kram kram! :)
Åsa Johansson

2012-12-20 @ 21:59:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0