Mitt i natta!


Ja herreminguuu så sent det är. :) Har tränat thaiboxning ikväll och har varit lite småpigg efter det. Träningen är ganska sent så ibland kan jag ha lite svårt att varva ner efteråt sådär. Och då kan jag ligga vaken ett tag. :) Men men.. Då kan man ju lika gärna skriva några rader här. :)

Imorse var jag ute och gick min PW för dagen. Kaaaallt var det och ganska halt. Men tog mig runt hela varvet iaf så det får jag va nöjd med. Tog lång tid innan jag fick upp värmen efteråt dock.

Dagens träning var ju annars somsagt på fightcenter och knän var i fokus idag. Jag har ju lite svårt att få till både mina knän och sparkar fortfarande och föredrar att boxas. Som en del av dagens fyspass så slog vi tunga slag mot mitsar och även om det är galet jobbigt så är det samtidigt så himla skönt! Att ta ut sig så enormt mycket är godis för min själ alltså, mår så bra av det. :) Kroppens egna lyckoämnen frigörs ju vid träning och jag älskart! :)

Ska avrunda nu, skriver mer imorrn! Avslutar med dagens PW-runda! :)

Sov gott därute i vintermörkret! :)

Puss å kram!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0