Nytt nytt nytt!!


Ibland är man i behov av förändring. Det var jag idag så var hos frissan och klippte av mig håret. Kan vara grymt impulsiv ibland, på gott och ont. Idag vare "på gott". ;) Har funderat ett tag på att skaffa mig en "lång page" a la Carolina Gynning men tidigare, när jag var större och inte trivdes så bra i min kropp så upplevde jag att jag kunde gömma mig lite bakom allt hår. Det blev som en trygghet på nått sätt, iaf blev det så i mitt huvud. :)
Så dagens besök hos frissan var lite symboliskt oxå- jag tänker inte gömma mig mer! :)
Sen att håret var galet slitet oxå och behövde klippas är ju lite av en sanning oxå såklart. ;)

Lite nya mått med, inte hänt supermycket sedan 15 november.

Midja: 69 cm (-3 cm)
Navel: 75 cm (-1 cm)
Rumpa: 95 cm (ingen förändring)

Vikten går ju oxå neråt, dock sakta men har ju heller inte mycket kvar att tappa. Börjar somsagt närma mig mitt mål nu och resultaten kommer inte lika snabbt som i början. Antar att det är så det ska vara helt enkelt. :)

Idag blev det ingen träning alls för min del. Hade tänkt träna thaiboxning först men blev att åka hem till Erica istället. Hade behov av att mysa i hennes soffa ikväll. :) Imorgon är det gym-tisdag och ska träna med Evelina. Ska bli skönt att gå loss på löpbandet och med vikterna. ;)

Nu måste fröken sova, ska upp tidigt imorrn till skolan. Sov gott och hade bäst!

En bild på frillan får avsluta inlägget! ;)

Puss!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0