Soffläge å sms :)


Har inte gjort mycket idag alltså.. Har fortfarande ont i huvudet och ligger nerkrupen i soffan. Suck... Imorrn är det jag som är pigg och pepp! Så det så!!

Susanna, en av mina fina vänner är så himlans söt! (Hennes blogg finns i länklistan till vänster.) Hon har peppat och hejat på mig under min viktresa och har varit ett superstöd. Hon skickade två sms förut där hon gjort egna "före och efter"- bilder på mig. Så himla go tjej! :) Tack för att du är du och att du alltid hejar på mig. Det är ovärderligt!
Slänger in dem här och ja, det har allt hänt lite sedan i somras. :) Det är somsagt otroligt lätt att bli blind inför det själv så återigen, ta bilder på er själva så ni har något att jämföra med sen. :)

Ha en skön kväll! Glöm inte att kika på Lucia imorrnbitti. Ett måste! ;)

Puss å kraam!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0