Aj aj!! :(

Har tyvärr en njursten som spökat för mig några dagar så idag blev det ingen träning överhuvudtaget. Jag har alltid varit dålig på att dricka ordentligt och det är ju självklart alltid viktigt men framförallt om man har njursten. Jag har inte druckit mina dagliga liter i värmen och då blir det ju såhär.. :(

Hur som, slänger in lite bilder tänkte jag så att man längre fram har något att jämföra med. Läskigt som fasen men ja, här är jag lixom. Take it or leave it! ;)


Snygga fingeravtryck på spegeln...... :)






En liten muskel börjar dyka upp... :) Det känns gött!


Nu ska jag ta en voltaren, dricka en massa vatten och förhoppningsvis kissa ut det onda. Sen är det jag som  alltid har en vattenflaska i väskan framöver!

Ha en skön kväll!

Puss


Kommentarer
sanna

Du är ju så hejdlöst snygg Frugan! Sjukt bra jobbat med vaderna! hej inspiration:)

du är grym, och nu ska dom där stenarna ut en gång för alla. Puss på dig<3

2012-07-12 @ 16:13:22
Åsa

Tack min fina<3 DU är grym! :)

Imorrn blire gymet igen efter några dagars vila. Ska bli skönt! :)

Puss på däh

2012-07-12 @ 18:11:52
URL: http://entillviktblogg.blogg.se/
Anna-Karin

Hej snyggo! Bra idé med bilder, borde med göra så. Kul att se resultaten efter en tids slit. Hoppas stenjävlarna lämnat kroppen nu. Kram kram

2012-07-12 @ 19:32:41
URL: http://www.chezannakarin.blogspot.com
Elvis

Du är ju ingen liten knubbis, du är ju het som en kamin!

2012-07-12 @ 21:24:00
Marie Acuña

Hej Åsa!

Vad du är duktig! Hoppas att du mår bättre från njurstens anfallet nu. Fina bilder :) Ha det så skönt på Cypern :) Kram Marie

2012-07-14 @ 12:06:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0