Bidde ett pass till.... ^^

Go kväll! :)

Precis hemkommen efter att ha kört pass 2 på gymet. Trodde inte jag skulle hinna klämma in det ikväll men det gick så NU tar jag semester. :) Har hämtat resväskan i källaren och ska börja se över det hela snart. :)

Gick annars bra idag på gymet, kände att jag hade mer ork och kraft en vanligt. Hann äta innan så kanske beror på det. Brukar annars dra till gymmet direkt efter jobbet och äta först efteråt.

Börjar våga "ta i" lite oxå. Så där så man grimaserar (och ser förjävlig ut). Jag är inte så van vid gym och det har tagit tid att komma in i det och faktiskt våga ta i från tårna utan att tro att man ska dö. Jag vet inte om det bara är jag men jag har verkligen haft svårt för det förut. Så fort det blivit "jobbigt" så har jag lagt av. För min egen del tror jag att det har med vana att göra, att vänja sig vid känslan av att ta i så inåt &%¤#! tills det riktigt bränner i musklerna.


"vågade" öka i benpressen... :)

Jag ska sluta fega och öka på lite med vikterna. Tror jag orkar mer i vissa maskiner men att jag fegat lite somsagt. Man får väl helt enkelt se ut som en idiot när man sitter och blir blå i ansiktet och orkar jag inte alla reps så gör jag de jag kan. Dessutom så har jag ju då ändå tagit ut mig mer än vad jag hade gjort om jag inte lagt på lite extra vikter. Man måste glädjas åt de små framstegen, det är viktigt för jag har insett att det här kommer ta tid. Men det får göra det helt enkelt och förhoppningsvis så kan jag hålla vikten sen om det får gå långsamt.

Ska snart hoppa in i duschen, sen blire att packa resväskan! :)

Slänger in lite bilder oxå!


(ja, jag står i soffan.... har ingen bra spegel...)  XD


Framifrån...


Skriver alltid upp hur det gått på passen. De små "hjärtarna" klottrar jag dit för att peppa mig själv när det varit tungt men gått bra. :)


Trött, svett tjej. :)

Hade gott alla fina så hörs vi!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0