Fredag! :)

Gomorrooon!

Äntligen fredag! Fredagar innebär fredagsmys men även vägning.

Ställde mig på vågen i morse, pepp som bara den... Det visar sig att den visar olika! Så, jag vet i nuläget inte vad jag väger. Som "mest" väger jag 72kg och som minst 67kg. Hmmm.... Konstigt om den ska diffa på 5kg tycker jag då den är relativt ny oxå.

Får se om jag måste byta den, eller byta batterier? Tror de är ganska känsliga för vilket underlag man har oxå så får se till att ha samma varje gång. Oavsett, är det så att min verkliga vikt är 72kg t ex så har jag ändå tappat 5kg sedan början av sommaren vilket känns bra. Och det ska ju gå sakta för att man ska kunna behålla vikten sen.

Kollade även fettprocenten som minskat från 31% till 28% vilket glädjer mig! :) Ska även ta fram måttbandet och mäta mig när jag kommer hem i eftermiddag, hann inte med det i morse. ;) Har skrivit upp måtten jag hade i början av juni så ska bli kul att se om det hänt nått där.

Idag är det vila från allt vad träning heter. Ska hem på fredagsmys hos Erica ikväll. :)
Imorgon ska jag ev. träna med Susanna. För min del blir det enbart fokus på förbränning då och tar mig an vikterna först på måndag igen. :)


Här har ni mig på jobbet under frukosten, osminkad och trött men glad. :)

Hade så fint sålänge så hörs vi snart igen!

Hej hopp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0