Jeans...

När det kommer till kläder så är nog jeans det "träligaste" att prova tycker jag. Framförallt när man försöker klämma ner sig i ett par som är för små (men som satt som en smäck en gång i tiden...) Då blire lite "att se sanningen i vitögat fast man inte vill"- läge på det hela och ja... Där försvann peppen på att prova jeans kan man väl säga..

Hur som helst. I våras tänkte jag att det var dax att börja använda mina "boyfriend jeans" igen som legat gömda i garderoben hela vintern. Det konstiga var att de hade krympt och ganska mycket dessutom. De hade inte längre den där lösa passformen utan nu satt de tight. Jättetight... :(
Va fasen? Såhär ska de ju inte sitta!? Jag måste ju ha tvättat dem lite för varmt eller nått så att de krympt.. (Nae det hade jag inte, och min garderob gör heller inte kläderna mindre..)

Det var i våras, minns inte riktigt när tyvärr men här är dem idag iaf. :) Allt går om man vill! :D


Återigen, sorry för fingeravtrycken... :)


Provade även en kavaj som jag inte kunnat ha på länge. Den brukade sitta som korvskinn över armarna och stramade över ryggen så skulle man ha den på sig så ja, då fick man undvika armrörelser över lag..
Såhär sitter den idag! :)




Så somsagt.. Allt går bara man ger sig fasen på det! :)

Nu ska jag invänta Susanna, sen blir det ett kvällspass på gymmet, fjärde och sista för veckan.

Ha en skön fortsatt söndag! :)


Kommentarer
Anna-Karin

Fan vad bra jobbat! Duktig du är!

2012-07-15 @ 20:02:12
URL: http://www.chezannakarin.blogspot.com
Åsa

Tack hjärtat! Du är inte så dum du heller! ;)

Puss på dej

2012-07-15 @ 20:19:49
URL: http://entillviktblogg.blogg.se/
Sandra Lekander

Bra jobbat Åsa!! Och vad snygg du är, som alltid! kram

2012-07-15 @ 21:54:48
URL: http://blogg.sandragillalekander.se
Åsa

Tack så jättemycket Sandra! :)

Vill så gärna ses snart! Åker iväg en vecka på fredag men hör av mig när jag kommit hem. Hoppas allt e fint med er!

Kraaaam<3

2012-07-15 @ 22:01:03
URL: http://entillviktblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0