Söndagkväll

Sitter uppkrupen i soffan och kikar OS. :) Ska snart heja på Sarah Sjöström som simmar final strax.
Idag bidde det pass 1 på gymet efter en vecka "ledigt". Susanna var med och hon körde pass 2. Är så stolt över henne då hon verkligen kommit igång med träningen och redan börjat få resultat. :) Somsagt, allt går bara man vill och ger sig tusan påt.



Jag har ökat i flera maskiner och det gick tungt idag men det gick iaf, alltid nått. :) Avslutade med att svettas lite på löpbandet. Imorgon kör vi vidare med pass 2 och sen återstår det två pass till i veckan.



Jag har märkt vilken skillnad det gör på humöret att träna. Imorse var jag ganska seg, sådär lite opepp ni vet som man kan vara på söndagar. Gick ut från sporthallen med en helt annan känsla efter träningen och nu mår jag kanon. :)

Fick föresten ett så fint sms från Mirell förut idag. Det värmer nått så oerhört att få peppningar från folk så tusen tack alla ni som peppar och hejar på mig. Självklart finns det dagar då soffan är lite väl skön och svår att lämna men det är då dessa ord väger tungt för min motivation och gör att jag tar mig upp och iväg till träningen. :)
Så återigen, tusen tack. Ni är så fina!♥



Nu ska jag mysa vidare här i soffan, ha en skön kväll! :)

Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0