Tungt! XP

Idag vare sådär tungt på gymet. Riktigt tungt! Men ja, så är det ju ibland helt enkelt. Jag har ju haft en veckas träningsuppehåll plus att jag tränade igår så det vore ju konstigt om det inte märktes. Har även börjat äta en medicin som är kramplösande mot min njursten och den sänker även blodtrycket. Jag har redan lågt blodtryck så kände mig ganska yrslig emellanåt. :/



Utmanade mig själv idag och hade ett tight linne på mig för första ggn på lääänge när jag tränade. Kan låta fånigt i vissas öron men inte för en person (alltså jag..) som inte varit så glad över det hon sett i spegeln under en ganska så lång tid.. Här på bloggen kan jag lägga upp bilder på dagsformen osv men här är jag ju samtidigt öppen med att jag har ett mål som jag strävar efter och tycker då att det är lättare att visa "mindre smickrande sidor" hos mig själv.



Aja, jag gjorde det iaf, och somsagt, glädjas över små framgångar är viktigt. Även mentala små utmaningar som dessa. :)

Här kommer en till magbild bara för det, plus en ny "från sidan". Inte hänt supermycket men ska lägga i en högre växel nu vad gäller kosten och dricka en massa vatten. Jag är sämst på att dricka just vatten. Skärpning nu Åsa! :)





Imorrn är det pass 1 igen som gäller, ska bli spännande att se hur det går med tanke på hur trött jag var idag. Aja, "påt igen barre" helt enkelt. :)

Må så gott!

Pöss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0