De där sista..

...kilona alltså.... :)

Har hört att de sista är svårast att tappa och jag tror bestämt att så är fallet här med. Jagar just nu 63 kg, vägde 64.2 kg imorse så det går neråt men sakta.

Ska lägga i en högre växel tänkte jag i form av morgonpromenader. (Oavsett väder). Ska leta fram understället så jag slipper frysa. :)

Har skrivit förut att jag inte har bråttom och det har jag egentligen inte, men jag drivs av att se resultat och är så nära mitt mål nu. Som det känns nu så kommer jag satsa på att väga runt 60 kg, kanske något under. Det märks när jag är där. Då har jag samma vikt som jag hade då jag spelade fotboll så där "trivs" jag. :)

Har alltid haft en lite grövre kropp och det är inte naturligt för mig att gå ner förmycket. Är helt enkelt inte byggd så och vill inte eftersträva något som inte är naturligt för mig och min kroppstyp. Att väga så mycket som kroppen "vill" tror jag är A och O för att kunna behålla vikten och må bra.

Tog en bild förut för att jämföra senaste tidens förändring. Det har inte hänt supermycket men lite skillnad kan man se. När jag började min resa hände det ganska mycket på kort tid och nu är det somsagt de sista kilona jag jagar.

I'm a hunter so bring it!! ;) hehe

Ha en underbar dag i snöyran, själv ska jag ha en träningsfri dag. Min kropp behöver det så laddar inför morgondagen- som börjar med en PW. :)

Puss på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0