De dära jädrans fötterna...

God middag! :)

Har precis ätit och ska snart bege mig mot biblioteket för att plugga med Erica. Är ganska stressad över plugget förtillfället då det är mycket. Men men.. Man kan ju bara göra sitt bästa- mer är kan man inte göra..

Igår kväll var jag på fightcenter och tränade.
Mina fötter vill tyvärr inte riktigt. :( Jag har så ont, både i vrister och under fötterna (ja det är i båda..) i själva hålfoten. Jag sparkar ganska hårt och eftersom jag inte fått in tekniken helt så träffar jag ibland fel och då blir allt "tryck" på foten- därav smärtan. Trodde att det skulle funka igår men smärtan kom direkt bara jag hamnade lite fel.
Idag har jag ont när jag går, är öm framförallt under och i vristerna, känns nästan lite som en stukning. Ska testa att äta Ipren några dagar och se om det blir bättre. Är rädd för att det inte släpper annars. Sen måste jag få in tekniken, det är nog A och O för att slippa problemen med fötterna. :)

Annars gick det bra igår, det var ett roligt och varierande pass med fys på slutet- I like! :)
Börjar lära känna folket jag tränar med mer och mer. Det är ett kul gäng och alla är otroligt peppade och kämpar på bra. Det är inspirerande och hjälper en själv att orka genomföra passen som är fysiskt krävande.

Kan tipsa om att man nu kan passa på att bli medlem och endast betala för de månader som är kvar av terminen, då är man oxå garanterad en plats i gruppen till våren. Plus att vi ska ha en julfest i december där alla nya medlemmar oxå är välkomna såklart! ;)
Två "prova på" pass som är gratis oxå så varför tveka? Häng på!

Nu blire bibblan för mig! Ha en skön dag och ta hand om er! Remember that you're awesome!! :)

Puss!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0