Lunka på... :)


Trotsade mina ömma fötter och gav mig ut på en löprunda. Vågade inte springa alltför långt med tanke på mina fjantiga fötter, ;) men en liten runda blev det iaf. Kände av fötterna i början men sen släppte det som tur var.
Flåset kändes mycket bättre än sist jag sprang samma runda. Springer ju ytterst sällan men måste erkänna att det är ganska skönt, framförallt efteråt. Den känslan är svårslagen, när man är helt slut i kroppen men endå känns det som att du kan ta över världen och klara av vad som helst. Endorfiner I guess? Gillar dom, endorfinerna... ^^

Har magen full av kyckling och ska snart sätta mig med plugg ett par timmar tills det är dax för thaiboxning ikväll. På tal om det, så frågade Jonas mig om jag inte ville med på Rumble of the Kings på fredag. Det är en kampsportsgala som hålls i Cloetta center och det är ett helt gäng från fightcenter som ska gå så det ska bli skoj! :) Kul att få se lite matcher oxå, det här är ju en helt ny värld för mig så ska bli spännande. :)

Ska ta mig an psykologin här nu, ha en skön fortsatt dag!

Puss å kram!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0