Mumsig helg :)


Denna helg har gått i "mumsets" tecken. I fredags blev det tapas och vin och igår bidde det smarrig trerätters middag hemma hos Elin. Osså vin med.. ;)
Idag har jag å Malin ätit på Ming Palace, buffé. ;) Så ja.. Denna helgen har jag unnat mig och det har varit sååå gott! Som jag skrivit i tidigare inlägg så tror jag på att hitta en balans i livet där man ibland kan unna sig att njuta av det lilla extra. :)

Blev ingen träning idag, har varit galet trött efter helgens bravader. Tog dock en promenad i kylan med Malin runt ån. Det börjar bli riktigt kallt nu och jag hoppas ju såååå på snö tills första advent som är nästa helg. :)

Ska kolla lite Game of thrones nu tänkte jag innan det är dax att sova.

Hoppas ni haft en skön helg!
Ta hand om er och må så gott!

Puss å kram! :)

(Lite pics från igår som avslutning!)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0