Pigg, glad å lite öm ;)


Ligger i soffan och ska snart kravla över till sängen. :) Är ganska öm känner jag. Det var ett tufft pass ikväll på Fightcenter och det lär kännas imorgon. Meeeen det är ju så kul! Älskar att jag hittat denna träningsform och att jag "fastnat". Grymt bra träning är det för hela kroppen och min kondition har förbättrats enormt sedan jag började boxas. Vet att jag tjatar, men tveka inte om du är sugen att testa utan häng med då! :) Ikväll var det tre nya tjejer med på passet så det droppar in nytt folk lite hela tiden. :)

Har ju lovat att jag ska skriva om min kost- nu är klockan alldeles förmycket men imorrn blir det ett inlägg om det. Tänkte skriva om hur jag åt innan, vilka förändringar jag gjorde och hur jag tänker nu kring kosten.

Ska nog ta tag i "kravlandet" nu så jag kommer isäng nångång. :)

Sov gott och sköt om er!

Puss å kram!

 

 

 

(Hungrig tjej i köket efter kvällens pass)  :)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0