Rumble of the Kings (and Queens...)


Det är sent men måste bara skriva ett inlägg om denna gala! :)
Visste ju inte riktigt vad som väntade då jag enbart sett matcher på teve tidigare. Nu vare live, och shit vilken stämning det var! :)

För mig är det en skräckblandad förtjusning då jag tycker att det är otäckt emellanåt och tycker ALLTID synd om den som får stryk, samtidigt som jag blir taggad till max och nånstans inuti mig så finns det en liten fighter som försöker övertala mig att jag oxå ska upp i ringen. (Tyst med sig saja!!) hehe ;)

Nää vars, men ja- känslan är häftig iaf och jag kan tänka mig vilket adrenalinpåslag de som möts i ringen har. :)

Vi var ett helt gäng från Fight center som gick dit ihop, några fortsatte ut på stan men jag avvek. Har innebandymatch imorrn och kände mig ganska mör efter timmarna på läktaren.

Innan jag avslutar vill jag bara TACKA ALLA för all peppning och alla gratulationer jag fått ang. mitt mål med vikten som jag nådde idag. Ni ger så otroligt mycket och jag är evigt tacksam för att jag har ert stöd. Det är ovärderligt och jag önskar att jag kunde förmedla hur gott det känns att veta att ni hejar på mig! Tusen och åter tusen tack!! :)

Ska krypa ner i mitt sängskåp nu och sluta mina blå. :)

Sov gott och ta hand om er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0