Skruttig tjej..


Idag har jag inte varit på topp alls.. Efter lunch fick jag mensvärken from hell och tyvärr påverkade den mig så pass mycket att jag fick hoppa över innebandyn ikväll.

Har spenderat eftermiddagen och kvällen i duschen och i soffan. Önskade att jag hade ett badkar, perfekt när man har ont.

Nu är det betydligt bättre tack och lov. Ligger och kikar på Bonde söker fru. Blir nog en tidig kväll för jag är heeelt slut. Usch....

Så ja, ingen träning alls idag men ibland får ju kroppen fnatt och det är inte mycket att göra åt. Glad att det inte är såhär varje månad!

Hoppas ni haft en skön onsdag, nu vänder det och går mot helg igen! Härligt! :)

Ta hand om er!

Puss å kram från en skruttig tjej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0