Summering av lördagen


Ett sent inlägg igen, men va tusan.. Det är ju helg! :)
Var segt att ta sig upp imorse, låg uppe läääänge o babblade i telefån men fina Susanna. Pratade halva natten typ så ja, trött tjej imorse. :)

Idag spelade Hotshots match igen. Vi hade inte något bra flyt alls, bollen ville inte in i mål helt enkelt. Fick stryk med 3-1 om jag minns rätt. :( Inte en helt rättvis matchbild men ja, man måste ju sätta målen vilket de gjorde- och inte vi.

Hade ont i halsen när jag vaknade imorse och kände mig inte alls på topp idag under matchen. Sprang så gott jag kunde men orkade inte alls lika mycket som vanligt. Till råga på allt fick jag en skön träff av bollen precis vid ögat. Såg inget först och tårarna sprutade ur ögat så kändes som om jag inte kunde öppna det först. Tack och lov så tog det under, på kindbenet och nu har svullnaden lagt sig. Har några spräckta
blodkärl under ögat men annars äre lugnt. Är väldigt öm dock och lär väl vara det några dagar.
Det komiska var att vi diskuterade skyddsglasögon innan matchen då en tjej i laget hade det. Kanske vore nått? Kan ju vara värt att skydda synen från viftande klubbor och bollar. Är ju grymt hett oxå så varför inte? ;)

 

Lagt sig lite efter duschen iaf..



Lördagen har annars varit lugn, behövde det kände jag. "Så mycket bättre" och käk hemma hos pappa.


Hoppas ni haft en skön lördag! :)

Hade fint och sov så gott!

Puss!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0