Tröttis :)


Oh jag är så trött... :) Meeeen så skönt det är. :) Har avverkat ett pass på fightcenter ikväll. Det gick bra, övade mycket sparkar ikväll och det börjar ordna till sig. Sparkade inte så att fötterna fick lida heller och DET mina vänner, det är ett framsteg. ;)

Klockan är mycket så ska avrunda nu.
Imorgon blir det PW på morgonen å sen gymet med Evelina. :) Hade tänkt gå imorse innan skolan men det är ju så mörkt och jag tycker att det är lite småläskigt... :( Så, imorrn får jag vänta tills det börjar ljusna iaf. ^^

Nä, en dusch på det här oxå kanske... Ha en skön kväll! :)

Puss!

(Jag har adventspyntat idag, lite tidigt äre men men... En tomte hamnade i soffan..)  :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0