Veckans första pass!


I vanlig ordning kickade veckan igång på fightcenter. :) Har varit trött idag så var lite orolig för hur passet skulle gå, men det gick bra. :)
Foten är fortfarande öm och lite blå men betydligt bättre. Vi tränade bara slag idag vilket både jag och min lilla fot jublade över. :)


NU är jag dock heeeelt slut som artist. Ska kravla in i duschen och sen bums i säng. Har sovmorgon imorgon visserligen men behöver sova. Tror mörkret påverkar mig enormt mycket för jag har märkt en skillnad senaste tiden. Längtar efter snön som lyser upp lite. :)

Har fått flera frågor om min kost. Ska sätta mig en kväll snart och skriva utförligt vad jag äter och ja, ska skriva om allt som rör min kost. Det som e svårt och det jag ibland kan slarva med så ni får hela sanningen serverad. (Höhö, "serverad," är ni me?)
;)

Ska avrunda nu, måste isäng känner jag. Hade så bra därute och ta hand om er!

Puss å kraaam!




Kommentarer
Ronja Dahllöf

Hej!
Jag vill börja med att säga att du är riktigt duktig och imponerande! Jag skulle väldigt gärna vilja ha ett lite mer detaljerat inlägg om fightingen. Vad tränar ni? Mycket fys? Kondis? Sparkar? Slag? Brottning? Osv... Jag har kört shootfighting i Mjölby för 1.5-2 år sedan och gillade det men tyckte brottningen var lite seg... Är sugen på att dra igång igen! Just nu tränar jag 3-5 grr i veckan på medley!

Svar: Hej Ronja, och tack för dina ord! :) Glad jag blir!Jag tränar thaiboxning på fightcenter, alltså ingen brottning eller så utan enbart slag och sparkar. Passen är uppbyggda så att vi börjar med en ganska intensiv uppvärmning för att sedan öva tekniker. Avslutar alltid passet med fys så man får med både styrka och kondition. Personligen har jag märkt en stor förbättring vad gäller min kondition sedan jag började med thaiboxning. Du kan gärna gå in på klubbens hemsida och läsa mer (www.fightcenter.se) eller kontakta Jonas Ivung direkt för mer information. Han finns i min länklista till vänster. :) Lycka till och hoppas vi ses på klubben framöver! :)
Åsa Johansson

2013-01-01 @ 17:44:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0