Work them legs!!


Blev ingen promenad imorse.. Och inte senare heller. Har regnat precis heeeela dagen. (Jaja, inget dåligt väder bara dåliga kläder blablabla...) ;) haha

Tog igen det på gymet istället i form av intervaller. Hade tänkt gyma först men har så ont i kroppen efter igår. Insåg att detta är tredje träningstillfället på två dagar så inte så konstigt att man är lite mör.

Evelina var med mig idag och hon körde intervaller hon oxå. Superduktig är hon och hon har en jäkla vilja! Riktigt kul! :)

Efter det var jag å handlade på Hemköp. Keso, kyckling, blodpudding, lax mm bidde det. Har köpt hem kvarg oxå för första gången i mitt liv. Ska testa det imorrn, tänker mig att det påminner om gräddfil..? Aja, får se. :)

Tog lite bilder på mina ben förut, eller ja.. Vaderna mest. Inte helt lätt att göra det själv men tycker mig se en liten förbättring sedan jag sist kollade. ;) Ben är ju min "starka sida". Antar att det är ganska vanligt bland tjejer, eller har jag fel..?

Avslutar med lite vadbilder dårå! :)

Ha en skön kväll!

Puss!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0