ZLATAN


Kom inte på nån bra rubrik till kvällens inlägg- förutom Zlatan då.. :) Missade matchen men har sett repriser på målen han gjorde i kvällens match. Han är något utöver det vanliga alltså.. Förstår inte hur han lyckas? En otrolig idrottsman.

Själv då..? :) Jo, har tränat på fightcenter ikväll. Vi var endast tre som tränade så blev nästan lite privat träning över det hela. Tränade olika kombinationer med slag och intervaller för att sen avsluta med fys.
Är galet trött nu, känns att jag sprang tidigare idag. Dock är det en sån där skön trötthet. Inte "sömnig" eller så utan utmattad fysiskt. Det är gött. ;)
Nöjd tjej med andra ord.. Har nog aldrig tränat två pass på en dag förut. Kanske tagit en powerwalk kombinerat med annan träning men aldrig som idag. Och jag orkade, en liten vinst för mig. :)


Jag tror ibland att rädslan för att misslyckas håller en tillbaka. Försöker jag inte så kan jag heller inte misslyckas. Det är lite safe- både inför sig själv och andra. Men, egentligen.... Vem är det som bestämmer vad som "är" ett misslyckande? Alla är ju olika och vi har olika mål med det vi gör. Jag upplever att det ofta är vi själva som bestämmer om vi misslyckats eller inte. Men så länge man försöker så är man ju påväg mot sitt mål, oavsett hur lång tid det tar att ta sig dit. Du står ju inte still och trampar, eller hur?
Våga, var inte rädd för att misslyckas, du har makten över vad du kan åstadkomma. Var snäll mot dig själv på vägen och fira så många segrar som du bara kan. Stora som små. Det är superviktigt!
Piska dig inte blodig utan gör så gott du kan- för mer kan du inte göra, du är på väg och det är ju det viktigaste.
Möt din blick i spegeln och var stolt över dig själv. För du är grym!! :)

Ska avrunda nu...
Må så gott, ni är så fina! :)

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0