-12.1 kg

Det går stadigt neråt, vilket jag såklart är glad för. Vågen visade imorse 65.6kg vilket är en viktminskning på -12.1kg. Känns verkligen kalas! :)

Som sagt, kan det vara så att kroppen släpper ifrån sig kilon i perioder? Nån som vet? Vad beror det iså fall på?
Upplever det verkligen så nämligen. Jag står still ett tag för att sedan gå ner, sen står jag still osv.

Är fasligt nära "idealvikt/normalvikt enl. BMI nu och det har varit ett av de största målen jag haft- att inte anses som överviktig. Snart där, jippikajej!! :)

Har idag varit ute och gått 5km i Vidingsjös motionsspår med fina Nea. Vädret har varit fantastiskt skönt idag och det var godis för själen att få komma ut i skogen med henne. :)

Efter det åkte jag och farsgubben till Norrköping. Jag behövde en ny vinterjacka och har letat här i stan utan nån vidare framgång. Norrköping löste problemet så nu slipper jag frysa. :)

Igår var det klubbfest på fightcenter. Det var riktigt trevligt, alltid kul att lära känna folk utanför träningen sådär. :) För mig blev det helnyktert och är ganska glad för för det idag då jag har endel tentaplugg att styra upp. Stress stress... Inte bra.. Men men, efter onsdag kan jag slappna av ett tag iaf. ;)

Får se hur det går, hinner kanske träna lite senare sen på gymet, men bara om jag känner att plugget är i fas.

Ha en skön kväll i kylan!
Puss på er!



Kommentarer
Henrik Ahlström

Snälla vad du än gör följ inte BMI kurvan för du ser kanon ut och ska va super nöjd med dina resultat . Tror säkert jag skulle ligga på 45 BMI och va döende för länge sedan . Håller tummarna för dig på tentan tror ni får ett lättare ämne än vad jag har :)

Svar: Tack! :) vet att BMI kan vara lite missvisande ibland då det inte visar "vad" som väger. Att inte räknas som överviktig är dock någonting som i nuläget känns viktigt för mig. :)
Åsa Johansson

2012-10-28 @ 20:05:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0