Fyra av fem..

 
Fjärde träningspasset för veckan är gjort, one to go i form av en innebandymatch på lördag. Ikväll har jag varit på medley och tränat rygg, ben, biceps och mage. Det var himlans mycket folk på gymet så det var svårt att få plats bland de fria vikterna. :) Gav mig på plankan igen och "fuskade" mig till strax över 3 min. ;) Med fusk menar jag att jag fick förflytta mig lite åt sidan några gånger för jag var så svett så jag gled på mattan där jag stod med armbågarna. :) Inser ju att det säkert medför liiiite vila i det statiska eftersom man ändrar position på kroppen lite. Även om jag var heeelt slut efteråt så kanske det endå räknas lite granna som "fusk", om man e hård. ;) Rätt ska va rätt, eller hur? :)
 
 
Nu är jag hemma i ekholmen och vaktar katt. Pappa är i Finland på jobb så är här och gör tjejen lite sällskap. Imorgon är det vilodag från träning och på kvällen ska jag på kostföreläsning på Fightcenter. Det börjar kl 18 och är gratis för de som är medlemmar. Är man inte medlem så kostar det 50 kr och det är en PT från WorldClass som ska föreläsa. Ska bli intressant för jag har inte stenkol på det där med kost riktigt än. Försöker att tänka på vad och när jag äter i förhållande till min träning men ja, ibland är det svårt. :)
 
Nu ska jag klappa kissen lite.. :) haha!
 
Ha en skön kväll därute!
 
Puss!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0