I brist på träningsinlägg

... Tar jag och lägger upp lite nya bilder. Eller ja, 50% av bilderna är nya. :)
De andra togs i slutet av sommaren/början av hösten.. (För att vara exakt..) haha ;) Bra koll hon har den där Åsan..

Inga stora förändringar mer än att jag tycker mig blivit liiiite mindre och fastare. (Och blekare...)
Mitt mål är att inte tappa några former utan bli mer "tight" i kroppen. Vägde mig häromdagen, 67,1 kg så hoppas ligga på 66, "nånting" i slutet på veckan..

Ok, lite bilder då... Spegeln har en förmåga att va lite "skitig" emellanåt.. Ni får ha överseende med det. :)

 
Om det slutar regna tänkte jag ta en promenad senare, mest bara för att komma ut och få frisk luft. Ingen träning idag, även om jag hemskt gärna vill men behöver vila kroppen inför matcherna i helgen.

Hade så bra sålänge! :)

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0