Ny vikt och nya mått!


Har ikväll tränat på medleys gym med Evelina. Hon var superduktig och var riktigt stark! :) Min rygg kändes ganska ok med, skippade roddmaskinen och baksida lår då den tar endel på ländryggen. Gick annars bra och kände mig stark i de muskelgrupper jag körde.

Har nu äntligen lyckats gå ner till att väga 66 "nånting". Närmare bestämt 66.9kg så har tappat 11kg totalt. :)

Mätte mig oxå och mina nya mått är:
Midja: 74cm (-11cm totalt)
Navel: 77cm (-21cm totalt)
Rumpa: 97cm (-10cm totalt)

Att jag minskat 21cm runt naveln känns fantastiskt! :) Jag är så glad och blir bara mer och mer sporrad till att fortsätta kämpa.

Nu ska jag krypa till kojs, sov gott och hade så bra!

Puss!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0