So far so good!


Blir ett kort inlägg då klockan är mycket. Har ikväll varit på thaiboxning. Det var lite av en chansning eftersom ryggen krånglat. Den har endå blivit bättre och bättre och framåt eftermiddagen kändes det helt ok så bestämde mig för att jag skulle testa.. Jag är medveten om att jag ibland kan vara dumdristig och bita ihop när det gör ont istället för att lyssna på kroppen. Jag vet att det här är något som jag måste jobba med då det ibland kan göra skadan värre.

Det gick som tur var bra ikväll och än så länge känner jag inte av ryggen. Hoppas verkligen att det fortsätter såhär utan bakslag. :)

Var tidigare idag ute och gick och tänkte sätta klockan tidigt imorrn och göra detsamma. Det gör gott för ryggen känner jag. :) Ska köra ett lättare pass på gymet imorrn oxå. Ska undvika att belasta ryggen för mycket.

Ska hoppa isäng här nu så jag orkar upp imorrn. Sov gott! :)

Puss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0