Sweet! :)

Det är så jäkla skönt de gånger man tar i så man nästan spricker, det är toktungt och jävligt men galet kul samtidigt! :)

Nu är det ju inte så varje gång jag gymar tyvärr, men därför blir jag så glad de gånger som känslan väl infinner sig.

Ökade i endel maskiner idag och klarade alla reps i mina set. Då äre kuuul! ;)

Nu har jag precis tryckt i mig en proteinshake och ska ge mig ut i köket för att laga ihop nått smarrigt. Sugen på bacon så kan bli nått åt de hållet.. ^^

Imorgon är det tidig föreläsning på universitetet, sen blir det några timmars plugg hemma innan det är dax för thaiboxning. :) Känner att jag hittat en bra kombination i träningen nu med gymet och boxningen. Sen får jag ju springa efter en innebandyboll på helgerna oxå vilket är lite extra kul såklart! :) Match kl 11 på lördag igen, hoppas på ytterligare en vinst då! ;)

Nää, mat vare ja... ^^

Ha en skön kväll!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0