Trött tjej

Har börjat vakna till liv efter en riktigt kul utekväll med tjejerna igår. :)

Igår spelades det även innebandy. Tyvärr åkte vi på stryk trots att vi spelade bra. Men det gäller ju såklart att sätta sina lägen och vi hade inte flytet på vår sida.
Nu är det bara att ta nya tag till nästa helg, då har vi två matcher på fredag och lördag.

Idag ska jag vila från allt vad träning heter och ladda för thaiboxning imorgon. Är öm i hela kroppen så lär bli skönt imorrn. ;) hehe

Vägde mig igår, 67.2 kg så snaaaart är jag förhoppningsvis nere på 66 kg. :)
Ska mäta mig i veckan med tänkte jag och se om det hänt nått på den fronten. :)

Ska ta mig lite frukost här nu så jag piggnar till. Ha en skön söndag!

Puss!

(Slänger in en bild från igår, ber om ursäkt för den skitiga spegeln...) haha :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0