Underbara höst

Vaknade nyss och solen skiner in genom fönstren. Det är en sån där härlig höstdag som nästan påminner lite om våren, det är kallt och friskt i luften fast solen är framme. Älskart! :)

Kan ju inte ligga kvar här utan ska hoppa i lite kläder strax och ge mig ut på en promenad runt ån. Ryggen känns ganska så bra idag så förhoppningsvis var det inte så illa som det först kändes.

Vägde mig nyss. 67,5 kg visade vågen så har inte hänt så mycket på den fronten denna veckan. Men neråt går det iaf, får se det så. :)

Kollade igenom lite bilder igår med. Tycker verkligen att det är så kul för nu börjar det synas att träningen gett resultat. Då gör det inte så mycket att vågen står still emellanåt. :)

(Det svarta linnet är en stl small. Det har jag inte kunnat ha på ett bra tag så det känns naturligtvis toppen!)

 
Är osäker på när de första bilderna togs men de är från i somras, efter resan till Cypern. :)
Nu ska jag bege mig ut i solen. 
Hade bäst och sköt om er!
 
Puss!

 



Kommentarer
Jocke

Riktigt bra jobbat :) Ser bra ut Åsa !!

Svar: Tack Jocke! :)
Åsa Johansson

2012-10-08 @ 20:07:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0