-10kg :D

 
Jag är så glad idag! :) Ställde mig lite spontant på vågen sådär utan några större förhoppningar och blev såå glad över det jag såg! 67,7kg vilket innebär att jag nu gått ner 10kg totalt. Inte 9 utan 10kg! :) Det känns fantastiskt bra eftersom jag i princip trodde att det var omöjligt när jag bestämde mig för att ta tag i det hela i våras.
 
Skrev ut min lycka på facebook och har fått så många fina kommentarer. :) Ni är grymma och det är mycket tack vare all peppning jag får som jag orkar fortsätta de dagar då det är tungt. Jag är lyckligt lottad som har så många fina människor i mitt liv. :) Så, TACK! :)
 
Dagens träning blev ett gympass på medley. Rygg, ben, biceps och mage. Vissa muskelgrupper var riktigt sega idag men jag tog mig igenom passet. Avslutade med intervaller på löpbandet och ja, helt slut var jag efteråt. :)
 
Ska äta lite här nu, sen får vi se vart kvällen slutar. :)
 
Ha en riktigt fin dag!
 
Puss på er!
 


Kommentarer
Jonas Ivung

Det är kul att följa dina framsteg och kul att du inte bara känner av skillnaden utan även ser det :)

Vi kommer ju träna mycket ihop fram över så ska göra allt ja kan för att du ska lyckas med dina mål!

Se ya! Kram J

Svar: Tusen tack Jonas! :)Ja, det känns kanon! Jag ser fram emot träningen på klubben. Tycker att det är riktigt kul och du är väldigt inspirerande som tränare! :) Tack för ditt stöd, betyder massor! :)
Kram!
Åsa Johansson

2012-10-02 @ 02:23:13
URL: http://jonasivung.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0