Då och Nu

 
Mitt anteckningsblock börjar fyllas på och tänkte jämföra vad som hänt rent styrkemässigt sedan jag började träna. :)
Skrev det bara rakt av, därav lite ojämna rader osv... ^^
 
 
                        28 Juni                Idag
 
 
Lats drag           25 Kg                   35 kg
 
Fri hantelrodd    7 kg                     12 kg
 
Roddmaskin     20 kg                      30 kg
 
Benpress         80 kg                     110 kg
 
Ytterlår            40 kg                     60 kg
 
Innerlår            40 kg                      60 kg
 
Baksida ben     20 kg                      30 kg 
 
Vader              30 kg                      67,5 kg
 
Bicepscurl         10 kg                   12,5 kg 
(cable cross)
 
Hammercurl       3 kg                       7 kg
 
Mördarmage       12 rep* 3 set       12 rep* 3 set
                           (enkla)                 (dubbel)
(bensving)
 
Plankan             1.02 min                2.02 min  
 
 
 
 
 
Axelpress          10 kg                     12,5 kg
 
Hantelflies          3 kg                       6 kg
 
Bröstpress          15 kg                     25 kg
 
Bröstflies             15 kg                    25 kg 
 
Tricepspress         15 kg                   35 kg 
 
Triceps                 10 kg                 17,5 kg
(cable cross)
 
Triceps hantel        5 kg                   10 kg
(vikt över huvud)
 
 
 
Har tränat två pass hittills denna veckan.
Igår efter gymet så gav jag mig ut och sprang en sväng runt ån. Det var segt men det gick och det är ju alltid en början. :)
 
Idag är det Kalasmottagning för alla studenter i stan så kvällen kommer gå i festens tecken.
Träningen tar jag upp imorgon igen, pass 3 av 4 denna veckan. :)
 
Ha en skön dag!
 
Puss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0