Det gick inte fort...

... men det gick framåt...
Var precis ute och sprang, eller ja.. "Lunkade" skulle man kunna säga. Klockan var jag ju tvungen att ladda (bra koll Åsan) så tar med mig den på nästa löptur.

Benen var sååå tunga idag, helt galet! :) Bådar gott inför innebandyn imorrn, då vi för övrigt ska vinna! ;D hehe..

Ska hoppa in i duschen nu för sen blir det ett besök hos frissan. Saknar min "ombre" så får bli det, dock inte blonda toppar som jag hade sist utan en ljusare brun ton. Det är ju höst va! ;)

En bild på "dagsformen" som avslut på inlägget oxå. :)

Må så gott!

 

 



Kommentarer
Malene

Tjusigt bruttan! :D

Ville bara säga att ibland känns benen galet tunga och oftast beror det på att man sprungit dagen innan eller tränat hårt dagarna innan.
Jag sprang igår efter att ha kört bodypump och cirkelträning i veckan och mina ben kändes som fyrkantiga cementblock igår tex. :)Inte så kul :)

Ibland kan jag springa samma sträcka 3 dagar i rad men 3.e dagen går alltid sämre, benen är trötta och känns tyngre än dag 1.
Sen kan det ju självklart bero på dagsformen om man sovit dåligt, varit förkyld etc :) Jaja, jag tror jag försöker säga att det är normalt med tunga ben ibland så kör hårt! :D

Puss på re!

Svar: Tack hjärtat! :)Ja jag antar att det är så och det är nått man får lära sig att leva med helt enkelt. :) Vila är ju otroligt viktigt oxå för återhämtningen. Tack för peppen! Du e toppen! :)
Puss!
Åsa Johansson

2012-09-27 @ 12:50:42
Adam K

Du är verkligen stark! Trots din trötta kropp,ger du dig ut! (fin bild oxå) :-P

Svar: Tack Adam! :) Din peppning betyder massor!Känner mig somsagt lite sliten, men det är bara att ta nya tag.. ;)
Åsa Johansson

2012-09-27 @ 13:41:12
URL: http://www.firstman.se
Kanebäck

Grymt bra jobbat Åsa...Keep up the good work!

riktigt impad över din beslutsamhet där

kram kram

Svar: Tack Micke! :) Det värmer att höra! :)
Åsa Johansson

2012-09-27 @ 20:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0