Done for today!

Soffan är intagen, gröten är i magen, onepiecen är ihopad (?) och ljusen är tända. :)

Nu är det som det ska en måndagskväll. Har avverkat gymet oxå. Körde pass 2 (axlar, bröst, triceps och mage) och herreguuuud mina axlar! :P De som var "på gång"... :( Idag var det tungt och då hade jag endå sänkt vikterna.
Men det är så det är och bara att bita ihop och köra helt enkelt. Tar förhoppningsvis inte alltför lång tid tills man är tillbaka där man var innan förkylningen intog min kropp.

Körde ingen cardio idag alls iom att jag inte är heelt hundra än. Hoppas på att vara frisk som en nötkärna imorrn när jag vaknar.
Tänkte ta en PW imorrn bitti innan skolan. Det är ett skönt sätt att starta dagen på, jag vaknar till liv och kommer igång lixom. :)

Nu ska jag fortsätta mysa här..
Må så gott och ha en fortsatt skön kväll!

Puss å kram!




Kommentarer
Davva

Bra jobb Åsa! Kämpa på :)

2012-09-17 @ 22:25:35
Åsa

Tack! :D

2012-09-17 @ 23:05:40
URL: http://entillviktblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0