Före och efter


Gomorron!

Asså aj min kropp!! Har ont på en massa märkliga ställen. Värst är dock vaderna som känns "för korta" så när jag går så vill jag lixom stappla fram.
Haha, bra där! :)

Hur som, hittade lite bilder där man kan jämföra vad som "hänt" senaste tiden.
Den överst till vänster är från början av juni och ja, jag tycker att den ser så rolig ut där jag sitter i gräset och mumsar. Haha! Den bredvid tog jag för några veckor sedan.

Den andra, nedanför är från i somras efter att jag kommit hem från Cypern. (vad gäller minen så orkade jag inte med mig själv.. Haha, sorry!) :)
Den bredvid tog jag för någon dag sedan. Tycker att det hänt lite på magen framförallt. :)

 

Nu är det dax för skolan och seminarium. Vilar från all form av träning idag då det är innebandymatch imorrn. Ha en skön dag! :)

 

Puss!



Kommentarer
Anonym

jag är så himla STOLT! stoltstoltstolt!
förstå resan? och förstå vad rolig den hittills faktiskt har varit? och utvecklande! men också tuff och kämpig, men om den inte skulle vara det också, hur skulle man då kunna känna att det känns riktigt bra när det väl gör de?:) aee all credd åt dig min fina fruga! gash så glad jag är för din skull!!!:)<3

2012-09-21 @ 12:31:32
URL: http://gettingthepictureclear.blogspot.com
Åsa

Poooh<3 :)

Tack gulle dej! :) Ja det känns fantastiskt kul, och äntligen så börjar det synas lite oxå.

Jag gillar att vi gör varsin resa, det är ju så mycket roligare och lättare att peppa och lyfta varanda då! Tack för allt, du är så braaa!

Puss på dej!

2012-09-21 @ 12:48:19
URL: http://entillviktblogg.blogg.se
Zandra

Grymt jobbat Åsa! Du var fin innan också men alltid ett plus att trivas med sig själv! :)

Svar: Tack Zandra! :) Ja det är oerhört viktigt! :)
Åsa Johansson

2012-09-27 @ 12:34:39
gjutis

helt otroligt jobbat Åsa =) imponerande

Svar: Tack Johan!! :)
Åsa Johansson

2012-09-29 @ 13:23:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0