Halsont.. :(

Vaknade i natt och var sådär härligt "svidig" i halsen. :(
Nu ikväll känner jag mig riktigt hängig och seg i kroppen med så får se hur det tar sig.

Så länge jag har ont i halsen så tränar jag såklart inget, möjligtvis någon lugn promenad eller så bara men absolut inget ansträngande. Det gäller att lyssna på kroppen och inte göra en massa dumt.

Dock behöver jag tänka mig för ännu lite mer när det kommer till kosten.
Dels för att inte stoppa i mig kalorier jag inte gör av med men samtidigt ge kroppen det den behöver för att bli frisk.

Ska kurera mig ordentligt nu så är jag nog på benen snart igen.

Hoppas ni haft en skön helg annars. Jag har tagit höst nu, har släppt taget om sommaren och är redo för mysiga höstdagar och sköna kvällar i soffan med tända ljus. :)

Det var allt från mig ikväll.

Ta hand om er därute!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0