Lite gott å blandat!

Hej hopp!

Har ett par riktigt roliga dagar bakom mig. I torsdags åkte jag och Anneli till Stockholm och Maléne för att gå på Coldplay. Kan varit den bästa konserten jag varit på! :) Blev endel spring på stan oxå såklart och tacomys med tjejerna. :)

Igår var det dax för konsert nr 2 för veckan med Malin och Sandra, Lars Winnerbäck i Vidingsjö. :) Först blev det lite förfest med sköna människor och sen tog vi bussen ut från stan. Helmysig kväll och bra stämning!

Fick alltså skjuta på sista passet för veckan tills idag. (kör vanligtvis mån-tors). Axlar, bröst, triceps och mage blev det idag och avslutade med plankan. Har inte kört den på länge så ville se om jag blivit starkare sedan sist.
Jag klarade 2.02 min och sist klarade jag 1.30 så en förbättring, helt klart! :)

Tror det handlar mycket om psyke när det kommer till plankan, för den är ju så sjuuuukt jobbig och det gör ju såå ont när hela kroppen skakar mer eller mindre. Jag märker att jag nästan kan drabbas av panik då, men försöker istället att acceptera känslan- låta den vara där och stå kvar, sekund för sekund. När musklerna säger ifrån lägger jag mig ner, inte för att mitt psyke säger till mig att sluta.

Fick ett sms från min syssling Carolina när jag var på gymet. De behövde en ordinarie tjej i deras innebandylag. Det är mixat tjejer och killar och en cup stundar med start på fredag. :) Jag tackade såklart ja, har saknat lagspelet massor sedan jag slutade med fotboll, men nu får jag den biten oxå! :) Känns toppen! :)

Bloggar från mobilen förresten, tänkte lägga upp lite bilder från dagarna som gått men kan inte redigera och lägga dem hur jag vill iom appen. Så ja, här kommer lite pics på rad! ;)
(Den sista bjuder jag på...) haha

Ha en skön fortsatt söndag!

Puss!






Kommentarer
killen.blogg.se

Åsa då , fin gulligt söt du e då , till om med på bilden längst ner ju ;)

2013-05-21 @ 14:47:02
URL: http://killen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0