Lite ur gängorna..

Hej hopp! (eller hej iaf..)
 
Har sedan igår haft en sån trälig huvudvärk. :( Är väldigt stel i nacken och axlarna så det är där problemet sitter. Det är hursom väldigt tröttsamt att inte må helt hundra. Får kanske bli att unna sig en massage eller så i veckan så kanske det hjälper lite. Har även fått magkatarr oxå vilket inte är jättemysigt. Har det inte ofta som tur är men brukar få det när jag stressat endel och när det är mycket att stå i. Jäkla kropp! :)
 
Ikväll blir det iaf att gå upp till fightcenter och träna thaiboxning. Hoppas på att må lite bättre tills dess då passet är senare ikväll. Susanna som var med sist åker tillbaka till Jönköping ikväll så hon kan tyvärr inte följa med. Träffade dock en trevlig tjeja på förra passet som oxå skulle gå ikväll. Tror dock att det är endel tjejer på passen och när man kör vissa övningar med mitsar kan jag tycka att det är skönt att köra med nån i min egen storlek. Iaf nu i början när man fortfarande är helt "grön". ^^
 
Ska försöka "knåda" mitt ömma åbäke till nacke nu så det blir nånting av kvällens träning. ;)
 
Må så gott och sköt om er!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0