Mitt i veckan :)

Onsdag är det, bonde söker fru på teven och magen e full av sushi. :)

Det blev ett besök i simhallen ikväll. Simmade 20 längder och efter det blev det ångbastu och bubbel. ^^
Skönt att ta det lugnt med träningen ikväll då jag är ganska mör i kroppen. Har ont i muskelfästen, framförallt i axlarna. Sen är det ju vaderna med.. Haha.. :)
Ska nog ge mig ut å springa lite lugnt imorgon bitti. Ska testa min nya träningsklocka som jag fick av pappa igår. Den mäter puls, distans, kaloriförbrukning osså är den lite rosa. ;) Me like! ^^
Hoppas på att det känns bättre imorrn helt enkelt.

Jag har en förmåga att bara "köra på" utan att lyssna på kroppen när den säger ifrån. Inte i form av trötthet då utan smärta och har man otur kanske man inte kan träna på ett bra tag om man skadar sig. Så ja, blir lite mindre intensiv träning resten av veckan så kroppen får tid att återhämta sig.

Ska luta mig tillbaka i soffan nu, ha en skön kväll allihopa!

Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0