Natt-blogg :)

Har suttit uppe med en engelsk artikel till ett seminarium som vi ska ha på fredag. Krångligt är bara förnamnet... Därav det sena inlägget. :)

Var på gymet ikväll och körde axlar, bröst, triceps och mage. Tungt var det.. Det enda som gick någorlunda lätt var väl mage då.. Resten var slitigt! Men det är ju därför jag är där, för att slita... Får tänka så när det svider i musklerna. :) Var ju nån klok person som myntade "no pain, no gain.." (som de flesta säkert hört..) Får köra det som ett mantra eller nått då det faktiskt ligger något i det. Det gäller ju iofs inte bara på gymet utan i många situationer i livet. Kanske inte den fysiska "smärtbiten" så mycket men att våga satsa lite, ta en chans och göra uppoffringar som sedan kan löna sig. Lämna den trygga bubblan och utvecklas. :)

Om man nu endå ska tala om smärta och fysisk sådan så har jag gjort nått dumt med min vänstra vad. Tror jag sträckt mig och antagligen förut idag när jag sprang. Kan bli spännande eftersom jag och Susanna har ett pass på fightcenter framför oss imorrn. ^^
Går jag lite märkligt de kommande dagarna så vet ni varför.. Sist jag tränade thai hade jag träningsvärk i säkert en vecka. Skööönt... ;)

Nope, nu ska jag sluta mina blå här och sova.

Sov gott! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0