Ny vecka, nya tag!


God... Middag? Ja, det blire väl? Klockan är ju efter 12.. ^^

Förkylningen är nästintill borta nu så tänkte köra igång lite försiktigt med träningen igen.

Har varit ute och gått en pw nu innan lunch och ska snart iväg till universitetet. Ikväll tänkte jag besöka gymet och köra ett lättare pass och hoppas på att det känns bra. Sen är det 100% fokus igen på träningen och det ska bli så skönt! :)

Senare i veckan kommer Susanna hem så då ska vi besöka fightcenter för ett pass i thai/kickboxning. Har testat det förut och kommer ihåg hur trött jag var efter uppvärmningen.. Haha.. :)
Så hoppas hoppas hoppas nu att förkylningen gått över helt tills dess.

Innebandyserien sätter igång på lördag med, kul som bara den!
Skönt att variera träningen lite oxå.

Nu ska jag hoppa i kläderna och bege mig mot skolan.

Blir ett inlägg senare om hur död jag är efter gymet.. ;)

Ha en skön dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0