Smärta


Jag har träningsvärk. Alltså träningsvärk med stort T. :) Skyller det helt och hållet på thaiboxningen. :)
Imorse när jag skulle ta mig ur sängen hade jag seriösa funderingar på hur jag skulle fixa att spela match i innebandyn idag. Kunde ju knappt gå som folk lixom.. ^^

Men det gick, även om benen var en aning stumma. Det är egentligen värst när jag varit stilla ett tag. Då känns det extra mycket.

Matchen gick ju inte så bra dock, storstryk fick vi. Laget vi mötte var riktigt bra och bestod till stor del av gamla innebandyspelare. Det märktes kan jag säga! :)
Trots underläget så kämpade alla på bra och det är ju bara att ladda inför nästa match på fredag. Då är det vinst som gäller! :)

Ska snart ta mig ur soffan där jag ligger å myser och bege mig hem till Malin. Kvällen blir lugn och det behövs känner jag, sliten som jag är.

Ha en fin kväll alla därute och tack för all peppning jag får. Den är ovärderlig för mig och det betyder massor att ha så fina människor runt om kring som pushar och peppar. Ni e så braa! :)

Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0