Teisdah döh! ;)


Laddar inför ett pass på medleys gym. Ska först äta lite bara sen bär det av ner för gatan. :)
Vägde mig igår och faaaasen vad nära jag var att ligga på 67 kg. Vägde 68,1kg.. Haha :)
Hoppas på att va nere på 67 i slutet av veckan vilket innebär att jag då tappat 10 kg. :)

Har kollat lite på hur många cm som "försvunnit" sedan 16 juni då jag började att mäta mig.

Midja: -10 cm
Navel: -17 cm
Rumpa: -8 cm

Känns så himlans bra, framförallt då bukfetma är det som är mest skadligt för hälsan.

Har funderat endel på det här med BMI och enl. det så kan jag utan konstigheter gå ner 10 kg till och då ligga på "normal". Känner dock att det känns lite väl mycket och kommer i första hand satsa på att tappa de sista 4-5 kilona för att inte räknas som överviktig. Det har varit mitt främsta mål hittills och när jag nått dit får jag se hur jag känner mig och framförallt hur jag mår vilket är det viktigaste. Har börjat gilla det jag ser i spegeln och ni som känt mig länge vet att det inte alltid varit så. Det är en stor vinst för mig, om inte den största! :)

En annan tjej som gjort en fantastisk viktresa är Robine. (En länk finns i spalten till vänster) Hon och hennes vän ska köra 30 dagar utan godis! Tänkte att ja, vad tusan! Jag kör jag med så here we go! :)
Vill man inspireras så in å läs! Där har vi en tjej med jävlaranamma! :)

Nej, mat vare ja. Sen gymet. :)

Må så gott därute å mys lite extra nu i regnet. Det är det fina med hösten, att man kan mysa ihjäl sig under en filt med tända ljus. ;)

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0