Vilodag..


Ligger nerbäddad i sängen med huvudvärk.. Har som jag nog nämnt förut lite problem med axlar och nacke och får iom det ont i huvudet ibland. Nu är jag inne i en "sån" period så det e bara att knapra Ipren och härda ut.

Det blir alltså ingen innebandy för mig ikväll utan tar en vilodag helt enkelt. Känner att jag behöver det.

Var på massage förut idag på PAUS här i stan. Kändes som om att det hjälpte då massören knådade på rätt bra. Köpte med mig ett liniment därifrån oxå som förhoppningsvis hjälper musklerna lite på traven. Det är ett stift som man använder, smidigt och bra. :)
Han masserade även muskelfästena i axlarna och hej vad öm jag var! :( usch..

Ska försöka sova lite nu och hoppas på att det känns bättre senare ikväll.

Ha en skön fredag och sköt om er!

Puss å kraam från en seg tjej







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0