You made my day! :)


Vaknade imorse, toktrött, förkyld och allmänt opepp i största allmänhet. Låg kvar i sängen alldeles förlänge och när jag skulle bege mig hemifrån så spöregnade det.
Hade en tenta att skriva, min första på universitetet.
Hade inte en aning om jag hade pluggat tillräckligt eller ej.

Hade fått ett mail på Facebook under min färd till skolan. Satte mig utanför tentasalen för att varva ner några minuter innan det var dax och då läste jag det..

Det var från en gammal vän som skrev om hur hon inspirerats av mig och min träning och att hon lyckats gå ner i vikt och lägga om sina vanor till att bli mer hälsosamma. :) Hon tackade mig för inspirationen hon fått till att göra denna förändring i sitt liv..

Jag kom på mig själv med att sitta och le, alltså LE brett. :) Var nog den enda i lokalen som log just då, minuterna innan tentan..

Det gjorde min dag.
Jag blev så otroligt glad över att höra att det inspirerar andra och eftersom jag vet hur viktigt det är för mig så gläds jag när jag hör om andra som kämpar och lyckas! :)

Som jag skrivit förut, kan jag så kan du. Och du, och du oxå! :) Tvivla aldrig på det.
Och kan man hjälpa varandra och kämpa tillsammans så blir det ju inte lika tungt.

Tusen tack för mailet. Du gjorde min dag och jag är såååå stolt över dig ska du veta! :) Du är grym!! :)

 

 



Kommentarer
Jessica

Det är ju så, precis som hon skriver.
You are an inspiration!

2012-09-17 @ 22:42:53
Åsa

Tusen tack!! <3 :)

2012-09-17 @ 23:06:35
URL: http://entillviktblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0